sobota, 3 marca 2012

Zrezygnowałam z "postu" od wagi ze względu na zaistniałą sytuację, w której mogę trochę spuchnąć od tabletek. I tak ta przerwa miała być tylko dlatego, żebym na początku się nie załamała i nie zrezygnowała, ale teraz to już spoko, bo na nowo wdrożyłam się w zdrowe jedzonko. :)

1) kupna owsianka z karmelem (chciałam spróbować, wniosek: wolę normalną), trochę mleka do popicia, 2 sucharki


2) ulubiooona bułka wieloziarnista, jabłko spoza zdjęcia, kawa z mlekiem


3) trochę jogurtu, sałatki, kukurydzy oraz pan cebulak (muszę spróbować kiedyś na zimno, pewnie lepszy, choć ten też dobry)


4) 2 (!) ogromne (!) bułki wieloziarniste z odrobiną masła, serek wiejski lekki, 2 sucharki. (posiłek ma-sa-kra)


5) bułka (kolejna!) z masłem, 3 domowe klopsiki, 2 sucharki, kakao

6) sałatka warzywna z jogurtem i twaróg, kawa z mlekiem

Miazgaaa dzisiaj, masakra i jeszcze podjadałam coś tam. :x Jutro zero pieczywa!

2 komentarze:

  1. Jak zrobić pana cebulaka? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie to z tego przepisu:
      http://zkotemwkuchni.blogspot.com/2011/03/cebulaczki-pomidorowe-dukan.html
      W moim przypadku była to połowa porcji (jajko zostało jedno, ale miałam naprawdę malutkie, zaś otręby dałam po 1 łyżce orkiszowych, pszennych i owsianych, a farsz podsmażona cebulka i szynka oraz twaróg + trochę sody; przed nałożeniem na ciasto, wsadziłam to na chwilę [kilka-kilkanaście sekund] do mikrofali, żeby twaróg się zaczął topić i ciągnąć).

      Usuń