czwartek, 1 marca 2012

1) (za) duże śniadanie: spora owsianka z otrębami na mleku z kiwi i orzechem włoskim
+ bułka z polędwicą (miało jej w ogóle nie być tutaj!)


2) malutkie jabłko, jogurt, kawa z mlekiem

3) bułka z ziarnami z polędwicą i serkiem kanapkowym

4) kasza jaglana z lightowym Danio i 2 łyżeczkami otrębów granulowanych smakowych, filiżanka kawki z mlekiem


5) kotlety mięsno-twarogowe z dodatkiem cebulki i siemienia lnianego (+ oliwa), 2 sucharki pełnoziarniste (pycha są!), groszek; zdecydowanie za duża porcja jak na ten posiłek


6) kolejna bułka z ziarnami i serkiem kanapkowym (głoda mam!), miska sałatki warzywnej z jogurtem

7) lekki wiejski, 2 sucharki

No wieeem, że dzisiaj za dużo zjadłam. :x

5 komentarzy:

  1. 2/3 szklanki wody na 3 łyżki jaglanki.
    Uważaj bo się przypala. Gotuje się koło 15-20 minut. Jeśli się przyjara(zazwyczaj kasze zostawiam i zapominam) to ja jaglankę ratuje odrobiną mleka/wody i mieszam przez chwilkę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie ma czego odciskać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziel się przepisem na klopsiki kalafiorowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie podam Ci dokładnych proporcji, ale mniej więcej:
      rozgnieść ugotowany kalafior, wbić jajo albo dwa, otręby (np. pszenne) żeby zagęścić, podsmażona cebulka, przyprawy i smażymy z obu stron, ot co. :) Można spróbować dodać jakiejś mąki, coby były bardziej plackowe, ale ja nie używam raczej, więc takie zrobiłam.

      Uwaga! Bardzo delikatne i się rozwalają, więc dobrze formować zdecydowanie małe, bo inaczej nie przewrócisz na drugą stronę. ;)

      P.S. Mi bardziej smakowały, jak trochę przeleżały i się "przegryzły".

      Usuń
  4. A jakiego producenta te sucharki? :)
    U mnie też dzisiaj kilka rzeczy nie było w planach...

    Poniekąd tak. Przybrałam przez zimę 4 kg i teraz chcę się ich pozbyć. Chociaż BMI jest w normie, to ważąc mniej czułam się lepiej.

    OdpowiedzUsuń