sobota, 25 lutego 2012

1) spora podłużna buła z ziarnami (cwanie pokrojona, coby wyglądało na więcej :D) z serkiem kanapkowym/polędwicą drobiową + kawaaa z mlekiem zaraz


2) pizza owocowa; zainspirowana zostałam przez kwejka, moja nie wygląda tak rewelacyjnie, bo nawaliłam pełno wszystkiego i nawet kiwi prawie nie widać spod spodu. :D + chrupka posypka otrębowo-kakaowa. Nie wygląda, ale jak smakuje! Zjadłam całą. ^^


3) makaron z sosem pomidorowym (cebulka, kukurydza, pomidor, plaster polędwicy, siemię lniane, łycha przecieru, oliwa), dziabnęłam też troszkę domowej kaszki manny


4) kromka chrupkiego z serkiem kanapkowym/polędwicą drobiową, groszek i kukurydza, pasztecik sojowy (niewypał, przekombinowałam :<), kawa z mlekieeeem


5) kawałek bułki z polędwicą i odrobiną masła, micha sałatki warzywnej (pekińska, pomidor, kiszone, groszek), serek wiejski lekki


+ herbatka pokrzywowa

6) na nocnego głoda doszła porcyjka twarogu ze szczypiorasem


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz